Zkou?ka z Grafických editorů

Minulým týdnem pro mě začalo hektické období, a je?tě nějakou chvíli potrvá. V pátek jsem dokončil v?echny zápočty a nechal si je zapsat do indexu a cesta ke zkou?kám tak byla volná. V tu chvíli jsem měl před sebou ?est zkou?ek ? zatím nejvíce při mém studiu. Zkou?kové období začalo včera prvním dnem, a já opět po půl roce si budu psát reporty z jednotlivých zkou?ek. Pro informaci, abych si potom porovnal, jaké byly moje pocity atd.

Na včerej?í den jsem měl naplánovanou zkou?ku z Grafických editorů. Neděli jsem strávil učením, čtením asi 130 stránkových skript, ze kterých jsem se toho sna?il zapamatovat co nejvíce, to znamená skoro v?echno. Docela se to povedlo, i kdy? byly asi dvě tři otázky, které kdybych si vytáhnul, tak bych se asi hodně zapotil. Na zkou?ce nás bylo 10, byli jsme v jedné třídě a zůstali tam i při samotném zkou?ení ostatních. Tak?e jsme hned poznali, ?e zkou?ející se ptá na dost podrobností a hodnotí docela přísně, ale zároveň nijak nepotápěl, a kdy? člověk aspoň něco věděl, tak to nějak na tu trojku uhrál.

Vytáhl jsem si otázky: Popi?te základní vlastnosti sazbových programů, Popi?te typy dvojrozměrných transformací v počítačové grafice, Metody vyplňování objektů. Bylo potřeba odpovědět na v?echny tři, stačilo dvě umět na výborně a třetí vůbec a mohli jste rovnou říct, ?e přijdete pří?tě, tohle bylo prostě neprůchodné.

Sazbové programy jsem moc nechtěl, ale jinak jsem exceloval. Dvojrozměrné transformace jsou jednoduché, stačilo explicitní vyjádření a vyjádření pomocí matic, popřípadě je?tě uvést maticovou rovnici, pomocí které se provádí výpočet souřadnic. Koneckonců, je?tě jsem si to pamatoval ze zimního semestru, kdy? jsem tyto transformace programoval. Brnkačka, taky jsem za to byl pochválen. Následovaly metody vyplňování objektů, tohle jsem taky popsal bez sebemen?ích problémů. Výhoda byla, ?e jsem mohl popisovat algoritmy, které jsme probírali v zimním semestru v počítačové grafice. Tak jsem podrobněji popsal inverzní vyplňování, řádkové vyplňování a semínkové vyplňování. Sna?il jsem se mluvit tak, aby to vypadalo, ?e tomu opravdu rozumím a snad se mi to i povedlo. Ale sebekriticky přiznám, ?e kdyby tam seděl pan Veselý, který nás zkou?el z počítačové grafiky, tak by mě určitě v semínkovém vyplňování pěkně vymáchal. :-D Ale takhle stačilo jen něco lehce říct, a podrobnosti a různá specifika u? zůstaly skryty.

No a sazbové programy jsem ukecal na dvojku. Proto?e zápočtový test jsem napsal jako jeden ze dvou lidí (to mi říkal zkou?ející, potě?í) na jedničku, tak celková známka ze zkou?ky byla za jedna. :-)

Start do zkou?kového tedy přesně tak, jak jsem si představoval a potřeboval. Ké? by to takhle hladce ?lo i dál. Uvidíme, ve středu jdu na Marketing a v pátek čekám velký boj s Datovými strukturami a panem docentem Kavičkou. :-D

««« Předchozí text: Tvorba plakátů Následující text: Dopolední blognutí »»»

Onder | Úterý 27. 05. 2008, 01.02 | tisk | ?kola | 5 komentářů | 550x

Komentáře k textu

Rss komentářů tohoto textu - Formulář pro nový komentář

[1] web Vojta

Sice jsem ničemu nerozuměl :-D, ale gratuluju!

Úterý 27. 05. 2008, 17.00
[2] web Aailyyn

podle zápočtů tipuju V? a ?est zkou?ek máte maximum ? ou, já mám ve druháku střední ?koly zkou?ek jedenáct :-)

Pátek 13. 06. 2008, 11.32
[3] web Onder

[2] Aailyyn: ?est zkou?ek nemáme maximum, ?est zkou?ek je zatím nejvíce, co jsem měl na V?. V?dycky to byly jen ka?dý semestr 4 a zatím poka?dé jsem v?echno udělal. Teď u? mi chybí jen jedna, snad jí taky udělám. No a je u nás hodně lidí, co jim chybí třeba z prváku Matematika II a Lineární algebra, tak maj třeba těch zkou?ek 8, někdo třeba i víc. Je to individuální, ka?dopádně jsem úplně nějak nepochopil, co myslí? tím zkou?ka v druháku na střední ?kole? (Nic proti, jen nevím jak to myslí?. :D)

Pátek 13. 06. 2008, 23.49
[4] web Onder

Plus jsou je?tě některé předměty v ka?dém semestru, které jsou zakončeny třeba jen zápočtem, ale stane se, ?e někdy je zápočtovej test tě??í ne? zkou?ka. No a předměty co mají zkou?ku, tak mají vět?inou navíc je?tě taky ne zrovna jednoduchý zápočet, tak?e kolikrát je u? pěknej záhul se k té zkou?ce vůbec dostat. Je to boj a nervy, kdo víc vydr?í. :)

Pátek 13. 06. 2008, 23.54
[5] web Aailyyn

myslím to stylem, ?e dostane? látku za rok zpátky, tu se musí? naučit, přijde?, vytáhne? si otázku, kdy? ji nezodpoví?, tak repec v srpnu, mo?ná v září a kdy? to nedá?, zopakuje? si ročník, prostý (toté? jedenáctkrát :-)

Úterý 23. 09. 2008, 15.25
Na texty napsané před více jak 200 dny nelze dále reagovat.